V únoru jsem požádal pracovníky městského úřadu o zpracování přehledu všech zakázek a souborů zakázek, které byly dokončeny v roce 2008 a u nichž celková konečná cena přesáhnula 100 tisíc Kč (vč. DPH), a u každé z nich také informaci o nabídková ceně (vč. DPH), na jejímž základě rada rozhodnula pro danou firmu, o metodě výběrového řízení, vybraném dodavateli, termínu dokončení a o tom, zda došlo k reklamacím, ke zpoždění dodávky a změně fakturované částky kvůli vícepracím či méněpracím.
Metoda výběrového řízení byla pro skoro všechny zakázky stejná – šlo o tzv. zakázku malého rozsahu (dodávky a služby do částky 2 000 000 Kč bez DPH, stavební práce do 6 000 000 Kč bez DPH), kde město výběr provádělo přímým oslovením 3 firem. Jen jedna zakázka tuto hranici překročila (Centrum Karlštejnská), šlo o tzv. „podlimitní veřejnou zakázku“ (podmínky výběrového řízení stanovuje zákon 40/2004 Sb). Podle informací městského úřadu byla u většiny zakázek dodržena smluvní dodací doba, s výjimkou dvou akcí realizovaných firmou REIMO.
Zakázky jsou seřazeny podle názvu dodavatele a najdete je v tomto dokumentu. (PDF, 75kB)